30 Ağustos 2009 Pazar

Kızılderili Usulü Aşk Çağrısı

beş duyum aşk çağrısı yapiyo..öncelikle hisler tabi =) ardindan gozlerim,şöyle ki; iki güzel insanın fotoğrafına bakınca kalp goruyorum,bildiğimiz kalp =)) ha onlar da müthiş bi sahne çıkarmış ortaya o ayrı ;) sonra aradan bi gün geçiyo kızılderili olmuşum ben,bildiğin kızılderili =)) ama osmanlı adetleriyle tüttüyorum =D kızılderili,yerli,yabancı fln farketmiyo ortak nokta yine kalp =) (bknz.: fotoğrafım) bu sefer ağzımdan kalp çıkarıyorum.gözümle kalp çıkarımı yapmam yetmedi çünkü,çağrıyı güçlendirmek mi istiyo neyim =) call for love adını verdim bu fotoya kızılderili dilinde karşılığını bulamadim daha (ama okuyucum yardımcı olur dimi (= ) velhasıl durum böyle ( nerden geldi bu kelime birden aklıma bilmiyorum)..bi sonraki kalp çıkarımı hangi duyumla yapıcam merak ediyorum =) buyrun şimdilik call for love adlı eserle başbaşa kalın =) tüm aşk cağrısı yapanlara gelsin =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder