16 Mayıs 2009 Cumartesi

Arşiv Günlükleri..

evet önceki günkü olaylardan sonra ayaklarım geri gidiyor,aklım daha da gitme oraya diyor..ama gidiyorum mecburum..

bugün sanki iyi şeylerin habercisi çünkü güneş parlıyor =)

gittim bana yardımcı olacak arkadaşım halili bekledim (sözde yardım :D )

buluştuk vee binalar arası mekik dokuma tekrar başladı :S bürokrasinin vazgeçilmez öğesi olsa gerek bu..

direk arşive gidiyorum hizmetliler almayız böyle direk yassah kardeşim ifadesi takınıyorlar,o an adı aklıma gelmeyen nazif abiyi sormaya çalışıyorum yok ismi gelmiyo aklıma :D adı n harfi ile başlayan bi abi varmış o nerde diyorum :D cevap yok :D

ve yine sarı bıyığın eline düşüyorum :S sarı bıyık traş olmuş,bıyıklar kısalmış tayyibin sarı bıyık versiyonu olmuş :D ama adam nası bıraktıysam öyle soliter ve sigaraya devam :D cevap vermemeler,bi yere yollamalar..

sarı bıyık sekreterliğe yolluyor sekterlik sarı bıyığa..sarı bıyığa diyorum sekterlikteki herif buraya şutladı direk ağzımı açmadan,sarı bıyık diyor o seni başından savmak için yollamıştır aslında onlar bakıyo o işe (alla allah ordaki adam da onlar bakıyo o işe demişti :D )..hangisi gerçekten başından savıyor çözen beri gelsin :D ve sonuç aksel bekliyor bekliyor..

başından savmayan tek kişi var nükhet hocam =) saolsun çok yardımcı oldu,bizi ağırladı,ilgilendi..sıkınt
ılı geçebilcek zaman iyi geçti bu sayede..

sarı bıyıktan uzaklaşıp muhabbete daldık halilin askerliği,benim okuldu derken baya ilerledi sohbet =)

aklımda kalan bi diyalog :D ben tarayıcıda fotoğraflarını tararken geçiyor..

-aksel sen müslümandın dimi :D
-evet hocam müslümanımmm, yaani eh :D hamdolsun :D :D
-ismin yabancı sen okurken de sormuştum dimi :D

ve öğlen 1 oldu saat nafiz abi aranıyor bu işi çözebilcek tek kişi kahraman hizmetli :D

bu arada halil cuma namazına gitmek için ayrılıyor hani dosya arayacağuktuk len :D 3 cuma olmuş namaza gitmeyeli :P ondan gitmesi gerekti,gitsin allah kabul etsin :D

ama nükhet hocadan güzel tepki:halil cumaya gitmek yerine aksele yardım etsen daha çok sevap olur valla :D çok hoşuma gitti bu deyiş tuttum :D

ve aranan adam nazif abi bulunuyor arşive gidiliyor sonunda..

arşive girildiği an göz böyle bi fokuslama yapmaya çalışıyor :D

adı arşiv yoksa geri dönüşüme yollanacak kağıt yığınlarından farkı yok..

arşivden genel görünüm..

her yer dosya,gülüm sen yandın diyor hizmetli :D evet abi işim şansa kalmış artık bakcaz bakalım :D

gülüm çok kişi geldi buraya dosya aramaya :D

arayışlar arayışlar..arşivdeyken görevli başımda duruyor abi sen bak işine ben bakarım buralara diyorum ve adamı yolluyorum arşivi fotoğraflamak için fırsat yaratıyorum ehe :D bir büyük kutu bitti ikinciye geçiyorum artık çıktım dosyaların üzerine oturdum..

dosyayı bulmadan önceki ifade,ifadesizlik mi desek :D

ikinci kutuyu altına üstüne getiriyorum vee sonunda bingo =)) işte orda kırmızı dosyam orda :D

ve sonunda zafer nidaları :D

ve de zafer pozu ehe :D

arşivden çıkıyorum o da ne sarı bıyık dışarda :D tamam dimi diyorum bak dosyayı aldım gidiyorum bi daha uğramam buraya bitti diyorum :D

sarı bıyıktan hayatımın tavsiyesini alıyorum: bence de hiç uğrancak yer değil burası uğrama sen bi daha buraya :D (ulan orayı uğranmıcak yer yapan öğelerin başında sen geliyosun be adam :D )

iyi günler sana sarı bıyık,iyi günler.. =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder