28 Mayıs 2009 Perşembe

coraline(!) harikalar diyarında


bugün,kazandığım ipod hoparlörünü almak için gittiğim afm den hesapta olmayan farklı bir sinema tadıyla ayrıldım..=) hediyemi alırken gördüğüm coraline 3D yazılı afiş beni dürtmüştü bi kere izlemek istediğim de bir filmdi hemen ilk seansa bir bilet aldım =)

coraline,th
e nightmare before christmas ın yönetmeni henry selick in ellerinden çıkma.( tnbc nin yönetmeni olarak tim burton ı biliyordum ama filmden sonra henry selick olduğunu öğrendim,şaşırdım! ) e yönetmen bu olunca filmdeki dünyayı da hayal etmek zor değil haliyle,evet tim burtonsal olağanüstü bir dünyada geçen 3 boyutlu stop motion alice harikalar diyarında diyebilirim film için..ne tanım ama =D

yeni taşındıkları yerden memnun olmayan,anne ve babası sü
rekli işleriyle meşgul olan,mutsuz mavi saçlı kahramanımız meraklı caroline hayır hayır onun adı coraline(!) ,evinde bulduğu küçük kapıdan geçerek çocukların mutsuzluklarını kullanıp onları kaçıran,gözlerini çalıp yerlerine düğme diken zalim cadının eline düşer ve bu düğme gözlü alternatif harikalar diyarında macera başlar..gerisini izleyin ,görün ;) ama bir not:kahramanımızın adını yanlış telafuz etmeyin =D

filme bir de 3 boyut kısmından bakarsak kesinlikle yaşanması gereken bir deneyim diyorum.daha önce beowulf filmini cinebonusta 3 boyutlu olarak izlemiştim ama bugün afmde izlediğim 3 boyut çok daha iyiydi ;)



bir de burdan afm ye sesleniyorum the nightmare before christması da 3 boyutlu olarak görmek isterizzz ! 3 boyutlu versiyonunu gösterime koysanız tam süper olur =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder