16 Mayıs 2009 Cumartesi

trajikomik..



ortam kasvetli,depresif bir film çekmek için herşey tastamam sanki..gökgürültüleri,sağanak yağmur,soğuk ve loş aydınlatmalı binalar ve lanet olası bürokrasi hepsi benim için özenle günüme saçılmış..

staj dosyamı alabilmek için 4 saat boyunca bürokrasinin pençesindeyim..

bu trajikomik diyalog ta son
saatte geçti..arşive girip dosyalara bakmak için uğraşıyorum..kahramanlar; ben ve idareki mal görevli nam-ı diğer sarı bıyık =D

ben: 4 saattir burdayım,bu staj dosyaları arşivde değil mi?
sarı bıyık: eveeet arşivde ( bi yandan soliter oynuyo deyyus )
ben: heh tamam arşiv nerde ben orda bakayım dosyaya?
sarı bıyık: arşivdeee ( durmak yok solitere devam,aman as kaçmasın )
ben: ( içimden -> yapma yaaaa arşivdeymiiiş vay anasını :D ) :S tamam o dediğiniz arşiv nerde ben gidip bakayım oraya

sarı bıyık:
mesai de bitiyo kimse kalmamıştır ben seni özgün beye yollıyım o yardımcı olur sana

evet ağlıyalım mııı gülelim mi ne dersiniz? =))

bir de o açtığı faldan hayır gelir mi bu deyyusun =D
işte sarı bıyık anime =D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder